Zobniški prenosi, motorne gredi in vžigalna elektronika
Pri dodelavi ali predelavi skuterja v športne namene, povečanje delovne prostornine in moči ni dovolj. Povečano moč na ročični gredi moramo s čimmanjšimi izgubami prenesti na zadnje kolo. Tovarniško vgrajeni zobniški prenosi praviloma nimajo ravnega ozobljenja. Tako ozobljenje precej pripomore k tišjemu teku zobnikov, kar pa jemlje moč. Zobniki Polini so pravo nasprotje. Jeklo vrhunske kvalitete in površinska obdelava zobnikov omogočajo delovanje pod največjimi obremenitvami s kar najmanjšo obrabo in izgubo moči. Zobniki Polini morajo, v primerjavi s serijskimi, vzdržati obremenitve, ki so tudi več kot 10 krat večje kot pri serijskem motorju.
Da bi svoj skuter lahko pripravili za vse vrste prog in namenov, je na voljo veliko vrst primarnih in sekundarnih prenosov, ki omogočajo končne hitrosti od 70 do 170 km/h. Te hitrosti so povsem odvisne od tipa motorja, moči in stopnje pripravljenosti.
Motorne gredi Polini so izdelane iz najkvalitetnejših materialov in popolnoma uravnotežene. Visokim vrtljajem dirkalnih motorjev so prilagojeni tudi ležaji in ojnice.
Serijske vžigalne elektronike so namenjene delovanju pod nižjim številom vrtljajev motorja. Predelanim motorjem zato pogosto ne morejo "slediti". Iskra je slabotna ali pa elektronika v določenih vrtljajih celo ne daje iskre. Rešitev so stabilne vžigalne elektronike, ki dajejo močan in stabilen vžig pri vseh obratih. Za tekmovalne namene so na voljo mikroprocesorsko krmiljeni sistemi, s spremenljivim kotom predvžiga v odvisnosti od števila vrtljajev.
Nazaj na spisek delov
|